Translate

niedziela, 25 listopada 2012

LIEBER AWARD PO RAZ 2 i 3 : )

Uprzejmie dziękuję za nominację od http://foreveryoung-ornever.blogspot.com/ i http://directiongirls19.blogspot.com.

Ale pokolei - najpierw http://foreveryoung-ornever.blogspot.com/.


1. Zespół - SYSTEM OF A DOWN *.* , piosenkARZe - Serj Tankian, Mikael Akerfeldt, Steve Harris
2. SOAD nie LUBIĘ, tylko KOCHAM . Dlaczego? Bo śpiewają o CZYMŚ, a nie jak teraz ciągle wychodzą jakieś płytkie popowe piosenki. Dla mnie muzyka musi mieć sens (oprócz takiej na dyskotekach, no bo wiadomo, że chodzi tylko o fajne brzmienie i rytm). Przesłanie jest najważniejsze, dlatego choć słucham praktycznie wszystkiego - najbardziej uwielbiam metal i rock.
3. Szczęście - stan, kiedy wydaje ci się, że masz już wszystko.
4. Zależy od sytuacji .
5. Chyba nie mam.
6. Nie. Jestem w fazie spełniania ; ) . Co z tego wyniknie ? Czas pokaże.
7. Do Nowego Jorku i Londynu *.* . Poczuć ten klimat,  choć na chwilę żyć w mieście, które nigdy nie zasypia.
8. Zaczęłabym się modlić.
9. Nie mogłabym wybrać - zbyt trudne ultimatum.
10. Myślę, że raczej dobre, bo podciągnęłam się np. z biologi, która kiedyś była dla mnie czarną magią, z fizyki też. Tak że jest dobrze i może być jeszcze lepiej, jak się postaram ; )
11. Mój kuzyn poznał swoją teraźniejszą żonę w Zakopanym. Dzieliło ich kilkadziesiąt kilometrów, ale kochali się prawdziwie i ta miłość przetrwała. To chyba o czymś świadczy.

Teraz http://directiongirls19.blogspot.com.

1. Nie powiem : x
2. Teraz zmienił mi się nieco gust. No ale w każdym razie : chciałabym, żeby był wyższy ode mnie tak z 10 cm, miał ciemne, brązowe oczy i włosy (raczej krótkie, albo do ramion) mogą być loki (loczki są wg mnie słodkie< 3) , szerokie ramiona . Ubranie : wszystko tylko nie DRES , nie może być JP na 100% czy coś takiego. Chciałabym, żeby lubił tą samą lub zbliżoną muzykę, co ja. Jeśli chodzi o charakter - na 1 miejscu stawiam POCZUCIE HUMORU ! No. Musi szanować dziewczyny, więc odpada mówienie o JAKIEJKOLWIEK kobiecie, że jest np. kurwą, dziwką itp. Stawiam jeszcze na szczerość, odwagę, lojalność i żeby nie wstydził się siebie i nie bał się wyluzować (np. mógł zatańczyć na dyskotece, choćby nie umiał, ale żeby się dobrze bawić). 
3. Ostatnio nie, bo jakoś czasu brak : x
4. książki
5. Nie wiem. Moim zdaniem nie jest strasznie źle, ale śpiewam sb np. pod prysznicem czy coś xd 
6. CHEMIA i teraz tez fizyka przez nauczycielke nowa -.-
7. Titanic , Faceci w butach
8. Widziałam ich kilka razy w necie tylko i jakoś nie przepadam specjalnie. Ale jeśli już wybierać spośród nich to obstawiam Malika 
9. hehehehehe - NIE MAM : )
10. Znam aż 1 ich piosenkę xd nie wiem. są mi obojętni
11. Nic. 


+ nie chce mi sie nikogo nominowac - raz to zrobilam i wiecej blogow na razie do nominacji nie znalazlam, wiec SORY : )

1 komentarz: