Translate

poniedziałek, 19 listopada 2012

~!!!~LIEBER AWARD~!!!~

Ogromnie dziękuję Karolci z we-gotta-vibe-you-cant-define i nobodywillloveulikeido za nominację do Lieber Award. Jeszcze jestem lekko w "szoku", no ale .
W każdym razie mam odpowiedzieć na 11 pytań i wybrać 11 osób do nominacji .
+ Nie można nominować bloga, który już Cię nominował.

1.Co skłoniło Cię do pisania opowiadania?
Chciałam stworzyć coś własnego; historię i bohaterów wymyślonych tylko i wyłącznie przeze mnie. Chciałam stworzyć własny świat, w którym (mam nadzieję) przekazuję nieco prawdy o brutalnym życiu i różnych sytuacjach w życiu nastolatków, choć czasami ponosi mnie fantazja, ale przecież o to też chodzi. Zaczęłam pisać i po prostu mnie to wciągnęło. Chciałam coraz więcej i więcej, aż wkońcu mam 18 rozdział, który uważam za dopiero początek. Tak że - pisanie wciąga. Na razie zajmuję się jedną historią, którą chcę się zająć do końca i mam nadzieję, że mi się uda. Wiem, trochę się rozpisałam. Tak dużo piszę jak i mówię, haha. Po prostu nie umiem mówić/pisać zwięźle i nigdy się tego nie nauczę.

2.Co robisz w wolnym czasie ?
Hmmm, to zależy. Teraz jestem np. chora i lubię sobie poczytać książkę lub pisać nowy rozdział na blogspocie. Bardzo polecam : Libba Bray - "Mroczny Sekret", "Zbuntowane Anioły" i "Studnię Wieczności", którą niedawno skończyłam. Zaczęłam też czytać "Scarlett" Barbary Baraldi i wciągnęła mnie strasznie (jestem poza połową i gdy wyłączę komputer z pewnością będę ją czytać dalej) .
A gdy jestem zdrowa lubię spotykać się z przyjaciółmi gdzieś na mieście, chodzić tam, gdzie nas nogi poniosą, a nie , że musimy iść tu , czy tu. Fajnie jest tak spontanicznie spędzać czas, ale nie zawsze. Kiedy jestem sama, lubię posłuchać (moim zdaniem) dobrej muzyki, np. SOAD i na kilka chwil się kompletnie wyłączyć.

3.Co najbardziej w sobie lubisz?
Najbardziej lubię to, że mam poczucie humoru. Wiem, że to brzmi jakbym się przechwalała, ale tak nie jest.xd Potrafię rozładować napięcie (oczywiście nie zawsze, ale czasami) , przez żarty mogę poprawić komuś humor, sama przy okazji też się rozluźniam; więc pamiętajcie : ŚMIECH TO ZDROWIE !!! I życzę Wam , żebyście śmiali się jak najczęściej.


4.Ulubiona piosenka?
Kocham wszystkie piosenki System Of A Down . Ostatnio jakoś najbardziej "Spiders" .Polecam.
Bardzo lubię też kilka piosenek Shinedown i Billy'ego Talent'a .

5.Co denerwuje Cię najbardziej?
-fałsz ludzi wokół mnie
- pustość dzisiejszych nastolatków
-to, że ludzie oceniają innych na podstawie wyglądu itp. zupełnie ich nie znając
-brak szacunku do drugiego człowieka
-szpanowanie na palenie fajek i picia alkoholu przez smarkaczy, bo teraz to jest niedozwolone, a jak skończą 18 lat to już nie będzie żaden szpan i wtedy dadzą sobie spokój lub złapią się za narkotyki, żeby dalej szpanować, choć niektórzy już w wieku 13, 15 lat zaczynają...
- materializm - najważniejsze to mieć fajne, markowe ciuchy , iPhona, czy tableta - reszta świata się nie liczy
- kozactwo
- nieszczerość
i tak można wymieniać w nieskończoność.

6.Czego nie lubisz w swoim charakterze?
- braku pewności siebie w niektórych sytuacjach
- braku asertywności , ale już nad tym pracuję xd

7.Wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia?
Nie.

8.Fajki dla szpanu. Co sądzisz?
W pytaniu nr 5 napisałam, ale powtórzę.
TO JEST ŻAŁOSNE - CZYSTA GŁUPOTA LUDZKA I PRAGNIENIE POPULARNOŚCI.
AMEN.

9. Masz jakąś rzecz, która przynosci Ci szczęście?
Nie wierzę w talizmany. Sami pracujemy na swoje szczęście.

10.Czym według Ciebie jest szczęscie?
Szczęście to taki moment w życiu, kiedy wydaje się nam, że mamy już wszystko i może być tylko lepiej.

11.Ulubiona książka?
Jest kilka:
- Libba Bray : "Mroczny Sekret","Zbuntowane Anioły" i "Studnia Wieczności", którą niedawno skończyłam
- Barbara Baraldi: "Scarlett" - aktualnie czytam, ale już jest ulubiona xd
Polecam.

Ososby nominowane przeze mnie do LIEBER AWARD  :
And I promise you, I will always believe
I'll take you to another world
Life is just a dreams
Don't wanna be without you
I want feel you love
Stop the tape and rewind
Dreaming about UK
Run For Your Life
if we could only turn back time
Ocal mnie od zapomnienia
Forever Young
brawo dla Was : )


* Tu pytania ode mnie dla nominowanych (na które musicie odpowiedzieć i potem sami wybieracie nominowane przez siebie osoby do Lieber Award i piszecie własne 11 pytań : )  ):
1.Dlaczego piszesz opowiadanie?
2.Co Ci daje pisanie?
3.Wierzysz w istnienie Boga? Jeśli tak/nie - dlaczego?
4.Wg Ciebie, jaką osobą jesteś?
5.Ulubiony rodzaj muzyki i ulubiona piosenka.
6.Sądzisz, że można kochać tylko jedną osobę przez całe życie?
7.Jesteś raczej osobą modną, czy nowe trendy są Ci raczej obojętne?
8.Wierzysz w cuda?
9.Co sądzisz o zawieraniu znajomości przez internet?
10.Spełniłeś/aś kiedyś jakieś swoje marzenie?
11.Czym dla Ciebie jest szczęście?

2 komentarze: